Ilmajoen Metsästysseuran Peurakokous

Järjestäytymiskokous jahtikaudelle 2022–2023 Riistavallilla sunnuntaina 11.9.2022 klo:18.00.
Kokous pidetään ulkona.
Ensisijaisesti ilmoittautuminen sähköpostiin: peura.ims@gmail.com tai päälliköille.
Esitettäväksi vaaditaan ilmoittautumisen yhteydessä:
metsästyskortti, kuitti seuran jäsenmaksusta, kiväärillä ja jousella metsästäviltä todistus suoritetusta ampumakokeesta, todistus suoritetusta harjoitusammunnasta, kuitti suoritetusta osallistumismaksusta sekä puhelinnumero.
Ilmoittautumalla peuranmetsästysryhmään vahvistat lukeneesi ja hyväksyneesi peuranmetsästyksen säännöt ja ohjeen. Säännöt ja ohjeen saat metsästysseuran kotisivuilta tai päälliköiltä.
Osallistumismaksu 35 € (sisältää 10 € latomaksua) ja uusilta jäseniltä tämän lisäksi latomaksua 10 €.
Eli vuonna 2021 jäsenmaksun maksaneilla jäsenmaksu on tänä vuonna 35 € ja uusilla jäsenillä jäsenmaksu 45 €.
Jäsenmaksun voi maksaa ainoastaan tilille: FI47 5071 0020 0568 60 EI KÄTEISMAKSUA!
Ilmajoen Metsästysseura, Peuranmetsästysryhmä
-Peurapäälliköt