Peurakokous 2024

Järjestäytymiskokous jahtikaudelle 2024–2025
Riistavallilla sunnuntaina 25.8.2023 klo: 18.00
Kokous pidetään ulkona.
Ilmoittautuminen sähköpostiin: peura.ims@gmail.com tai päälliköille
Esitettäväksi vaaditaan ilmoittautumisen yhteydessä: metsästyskortti, kuitti seuran jäsenmaksusta, kiväärillä ja jousella metsästäviltä todistus suoritetusta ampumakokeesta, todistus suoritetusta harjoitusammunnasta, kuitti suoritetusta osallistumismaksusta sekä puhelinnumero ja uudet ilmoittaa myös metsästäjänumeron.
Ilmoittautumalla peuranmetsästysryhmään vahvistat lukeneesi ja hyväksyneesi peuranmetsästyksen säännöt ja ohjeen. Säännöt ja ohjeen saat metsästysseuran kotisivuilta tai päälliköiltä.
Osallistumismaksu 30 € ja uusilta jäseniltä tämän lisäksi latomaksua +30 €. Jäsenmaksun voi maksaa ainoastaan tilille: FI47 5071 0020 0568 60 EI KÄTEISMAKSUA!
Ilmoittautumiset ja osallistumismaksut suoritettava viimeistään perjantaina 23.8.2024. !!!!Kokous ei ole ilmoittautumisen paikka!!!
-Peurapäälliköt-